Vi har regeln som säger att man har rätt att använda torktumlaren en halvtimme in på den tidigare tvättarnas tid, men EJ tvättmaskinen. Om det finns tvätt i maskinen så får man därför ta ut den om det inkräktar på den nya tvättiden. Så snälla, respektera de tiderna som är bokade av dina grannar. Och tack för att du städar efter dig.